دلخوری‌های پرویز از ناصرخان به عدد 2 رسید
نوشته شده توسط : alireza

پس‌لرزه‌های اتفاقات رخ داده در آبادان همچنان ادامه دارد. ظهر روز گذشته و در زمین صنایع دفاع، محل تمرین استقلال اتفاقی عجیب رخ داد. اقدامی كه قطعا عواقبش ظرف روزهای آینده و به احتمال فراوان پس از پایان بازی هفته پانزدهم مشخص خواهد شد.
استارت ماجرا
ناصر حجازی مثل چند جلسه گذشته از ابتدای تمرین خودش را به زمین صنایع دفاع رساند. حجازی فارغ از هر اتفاقی كه در آن‌سوی زمین رخ می‌دهد، منصور پورحیدری را به كناری برد و دقایقی با او حرف زد. در این لحظات پرویز مظلومی هم در حال حرف زدن با شاگردانش در وسط زمین بود. پس از پایان صحبت‌های مظلومی، بازیكنان شروع به گرم كردن كردند و به دویدن دور زمین پرداختند.
قطع تمرین!
در حالی كه بازیكنان استقلال چند بار دور زمین دویده بودند، به یكباره ناصر حجازی به وسط زمین رفت و بدون هماهنگی با مظلومی از بازیكنان خواست تا دورش جمع شوند و به حرف‌هایش گوش كنند. بازیكنان كه تازه گرم شده بودند، به یكباره با قطع كردن دویدن‌شان با تعجب به یكدیگر نگاه كردند و دور ناصر حجازی حلقه زدند.
عصبانیت سرمربی
پرویز مظلومی كه از همه‌جا بی‌خبر بود، ناگهان رویش را به سمت زمین برمی‌گرداند. مظلومی در حال صحبت با فكری، فریبا و دیگر دستیارانش بود تا برنامه تمرین را برایشان تدوین كند كه متوجه این حركت ناصر حجازی شد. پس از آن به شدت از این رفتار ناصر حجازی آشفته و عصبانی می‌شود و به دور و بری‌هایش از علت چنین حركتی سوال می‌پرسد، اما هیچ‌كس پاسخی ندارد و درواقع همه مات و مبهوت این حركت حجازی می‌شوند. مظلومی به دور و بری‌هایش می‌گوید چرا حجازی وسط تمرین حرف می‌زند؟ نمی‌شد قبل از تمرین این كار را بكند یا لااقل به من بگوید تا آخر تمرین این فرصت را در اختیارش بگذارم؟
حرف حاجی
اما ناصر حجازی چه گفت؟ حجازی وقتی بازیكنان را گرد خود جمع می‌كند، فارغ از اینكه رفتارش حرفه‌ای بوده یا نه به بازیكنان می‌گوید: «من در این لحظه از طرف فتح‌ا...زاده با شما حرف می‌زنم. شما با پیراهن استقلال بازی می‌كنید و باید در حد نام این باشگاه بازی كنید. غیرت داشته باشید و...» خلاصه اینكه او دقایقی بازیكنان را مشغول این حرف‌های خود كه درواقع نقل قول فتح‌ا...زاده بود كرد و سپس آنها را به حال خودشان گذاشت.
برخورد سرد مظلومی
بعد از این حركت ناصرخان، خون خون مظلومی را می‌خورد. حجازی هم خیلی راحت سر جایش ایستاده بود و تمرین را زیر نظر داشت. مظلومی در فاصله تغییر تمرینات از برخی بازیكنان سوال كرد كه حجازی چه نكاتی را به آنها گوشزد كرده است و وقتی متوجه شد كه ناصرخان نكته فنی را به آنها یادآور نشده است تا حدی خیالش راحت شد، اما هرگز نمی‌توانست به خودش بقبولاند كه یك نفر تمرین تیمش را آن هم وسط دویدن قطع كرده است تا یك پیام چند خطی را به اطلاع بازیكنان برساند. این اتفاق باعث شد تا پایان تمرین مظلومی رفتار سردی با حجازی داشت و اطرافیان تیم هم سرسنگینی پرویز مظلومی با حجازی را احساس كردند.
دومین برخورد
این دومین اتفاق میان حجازی و مظلومی است كه ظرف هفته‌های اخیر رخ می‌دهد كه نخستین‌بار مظلومی بر سر اضافه شدن قادر اسماعیل به تركیب تیمش بحث داشت. آن زمان كه حجازی و فتح‌ا...زاده به اسلواكی رفتند تا بازی اسماعیل را از نزدیك ببینند و اتفاقا سرمربی «دی‌استرادا» هم در آن مصاف به این هافبك فرانسوی بازی نداد و سپس حجازی آمد و گفت كه قرارداد این بازیكن را نوشتیم. آنجا بود كه سایت گل با انتشار رزومه‌ای از قادر اسماعیل مدعی شد كه این بازیكن آنچنان كه حرفش را می‌زنند هم آش دهان‌سوزی نیست و شنیدیم مظلومی پس از آن در محافل خصوصی با استناد به این رزومه مدعی شده بود كه حجازی اگر بازیكن خوب برای استقلال می‌آورد، هرگز نمی‌رفت «سان‌جان» را بخرد. سان‌جان در فصل هفتم به استقلال آمد و آنقدر ضعیف كار كرد كه در همان نیم‌فصل از استقلال جدا شد. درواقع مظلومی در همان روزها هم مصاحبه‌هایی علیه تصمیم سرپرست و رییس كمیته فنی باشگاه انجام داد كه پس از بازگشت فتح‌ا...زاده از اتریش همه آنها تكذیب شد، اما به یاد داریم كه مظلومی گفته بود تا خودش این بازیكن را تایید نكند، آن را به كار نخواهد گرفت و حالا با اتفاقی كه روز گذشته در جریان تمرین رخ داد، باید منتظر اتفاقات تازه‌تری باشیم. از قدیم گفته‌اند تا سه نشه، بازی نشه. باید منتظر سومین اتفاق میان این دو نفر باشیم





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: